Nejčastější otázky

Před tím, než odešlete Váš dotaz, přečtěte si otázky v této sekci, je možné, že na totéž se ptal již někdo před Vámi a Vy zde třeba najdete odpověď na svůj dotaz a ušetříte čas sobě i nám. 

Musím se registrovat, pokud chci ve vašem e-shopu nakoupit zboží?

Ne to opravdu nemusíte, stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dle instrukcí. 

Zadal jsem platbu převodem. Jak mám postupovat?

Vyčkejte, dokud vám e-mailem nezašleme všechny potřebné podklady k platbě.

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat tel. nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost.
Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, prosím uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?

Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne (platí pouze v rámci ČR).
Pokud momentálně není zboží u nás skladem, je zpravidla zboží naskladněno do 3-7 pracovních dnů. U výrobců PANTAC, CONDOR, BELLEVILLE, ALTAMA, KABAR, SURPLUS je doba naskladnění 10-20 pracovních dnů.

Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal. Mohu zboží vyměnit?

Samozřejmě, že je výměna možná. Zboží, které Vám velikostně nesedí, zašlete v původním stavu včetně obalu poštou obyčejným nebo cenným balíkem (nikdy ne na dobírku) na centrálu do Litvínova, spolu s kopií faktury a přiloženou poznámkou, za jakou velikost (větší, menší apod.) si přejete zboží vyměnit. Jakmile nám balík dorazí na pobočku, je provedena výměna. Při první výměně neúčtujeme poštovné ani žádné jiné poplatky. Při dalších výměnách bude účtováno další dopravné ve stejné částce jako v první objednávce.